Avis récents

4 étoiles sur 277 commentaires

walraeve johanIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

Walraeve JohanIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

Ietsje later maar bijna volledig afgekoeld. Niet wat ik gewend ben. Laat dit niet de nieuwe trend worden aub. Al verschillende jaren ( sinds 2020 ) klant. Ik woon op 600m van de zaak maar kan dankzij mijn handicap soms niet de deur uit.
Bart Van Mol24-05-2026

Livraison:

Repas:

Het zou handig zijn om extra toppings als bijkomende optie aan te bieden
Anoniem17-05-2026

Livraison:

Repas:

Van Boven Walter11-04-2026

Livraison:

Repas:

Ludo Estur04-04-2026

Horaire emporter:

Repas:

Wim anthuenis 16-02-2026

Livraison:

Repas:

Looksaus was niet lekker
Geirnaert Marc25-01-2026

Livraison:

Repas:

Roger Van de Weyer27-12-2025

Livraison:

Repas:

Frank Kloeck22-12-2025

Livraison:

Repas: